Strona główna
  Wizzar rozkladlotow

Czytasz wypowiedzi wyszukane dla hasła: Wizzar rozkladlotow





Temat: Jak do Gdyni z lotniska?
sam sobie odpowiem ;) tu jest stronka lotniska - www.airport.gdansk.pl - tez
nic nie pisza o autobusie gdynia - lotnisko, musieli niestety zlikwidowac

ale jest tam opis jak dojechac, moze komus sie przyda

przy okazji:

"Nowe połączenie Wizz Air z Gdańska do MalmĂś

W zimowym rozkładzie lotów od 15 września z Gdańska zostanie dodatkowo
uruchomione połączenie 3 razy w tygodniu do MalmĂś, co łącznie z 7 rejsami
tygodniowo do Londynu (Luton) począwszy od 10 sierpnia zwiększy liczbę lotów
do 10 rejsów tygodniowo.

Wizz Air, nowe europejskie tanie linie lotnicze ogłosiły, że od 20 lipca
rozpoczynają sprzedaż biletów na nowe połączenia oraz zwiększają
częstotliwość lotów na obecnych trasach, a także uruchamiają sprzedaż
biletów na zimowy rozkład lotów.

Jednocześnie Wizz Air zaoferował 100 000 biletów w cenie 1 euro (w jedną
stronę, bez opłat lotniskowych) na podróże pomiędzy 31 października a 31
stycznia 2005. Loty w ofercie promocyjnej można kupować na stronie
wizzair.com w terminie od 20 lipca do 31 sierpnia."





Temat: Uwaga! Wizzair zmienil rozklad lotow z Doncaster-Poznan.
Witam wszystkich,

Chcialam sie podzielic wiadomoscia, ktora otrzymalam wczoraj na maila od Wizzair.
Mialam leciec na swieta tj 7-16 kwiecien, ale.....
Wczoraj poinformowano mnie, ze rozklad lotow sie zmienil i zaproponowano mi inne dni i godziny co uwazam za skandal, bo juz kupilam bilety na pociag, ktorych nie da sie zmienic lub zwrocic. Oczywiscie Wizzair nie ponosi odpowiedzialnosci za zadne dodatkowe koszty poniesione przez pasazerow zwiazane ze zmiana rozkladu lotow.

Odloty sa teraz o 22.55, a przyloty do Poznania o 01.20!!!! w nocy!!!!!. Oczywiscie osoby, ktore maja rodzine w Poznaniu nie beda mialy wiekszego problemu, ale wszyscy inni to beda musieli placic za hotel itd.

Nie ma jak tanie?! (200£!!!) linie lotnicze i brak szacunku do konsumenta.
Nie wroze im dlugiej przyszlosci z takim traktowanie ludzi. Czas pokaze...

Pozdrawiam,
Karolina





Temat: 25/06/2005 - Eddie Rips Up Paris - Paryż @ Parc Des Princes
Informacja ze strony Wizzair
Od 19 maja na lotnisku w Katowicach uruchomiony zostanie specjalny serwis autobusowy dla pasażerów Wizz Air.
Rozkład jazdy autobusów na/z lotniska jest dostosowany do rozkładu lotów.
Serwis jest dostępny do/z Katowic i Krakowa.

Ceny:

W jedną stronę , Tam i z powrotem
Katowice 15 PLN , 25 PLN
Kraków 44 PLN , 75 PLN

Bilety można rezerwować na stronie internetowej
www.turystyka.com.pl/wizzair

Do tego dochodzą jeszcze autobusy PKS i MPK oraz busy.

PKM Katowice - odj. 19:30 Lotnisko - Centrum Katowic



Temat: Iron Maiden On The Road - 2006/2007 World Tour
Dortmund zdaje się być nieco bliżej, poza tym wypada w piątek (czyli krótsza absencja w pracy/uczelni/szkole). Autokar byłby OK.

Samolot, z drugiej strony, to chyba zbyt duże ryzyko, bo np. na dziś WizzAir podaje rozkład lotów do końca października - a co dalej, nie wiadomo. Nie można zabukować biletu. Nie wiadomo, czy w dany dzień tygodnia będzie lot. Co najistotniejsze - bilety na koncert znikną zapewne szybciej, niż taki Wizzair ogłosi rozkład na grudzień. Dlatego lepiej kupować szybko bilet, a potem organizować autokar.



Temat: Wakacje 2009 Krym
Taki rozkład lotów jest trochę bez sensu ze strony WIZZAIR ale jak porównuję nowe wakacyjne ceny Lwów-Simferopol (599 UAH) z porównywalną trasą Kijów-Simferopol (199 UAH) to tu sensu też brak. Spróbuję się coś dowiedzieć w WIZZAIR , może odpowiedzą na maila szybciej niż 4 tygodnie (taki termin podają na stronie).

Czyżby przestało im zależeć na klientach. Przecież anulowali ludziom już zarezerwowane loty i zmienili rozkład ?



Temat: Wakacje 2009 Krym

Taki rozkład lotów jest trochę bez sensu ze strony WIZZAIR ale jak porównuję nowe wakacyjne ceny Lwów-Simferopol (599 UAH) z porównywalną trasą Kijów-Simferopol (199 UAH) to tu sensu też brak. Spróbuję się coś dowiedzieć w WIZZAIR , może odpowiedzą na maila szybciej niż 4 tygodnie (taki termin podają na stronie).

Czyżby przestało im zależeć na klientach. Przecież anulowali ludziom już zarezerwowane loty i zmienili rozkład ?


Oj anulowali coś wiem o tym. Mi anulowali lot powrotny do Lwowa, więc wole nie ryzykować i zakupie bilety kolejowe. Mam troszkę czasu do sierpnia. Mam jeszcze jedno pytanie jak wygląda kwestia przedziałów "ljuks"? jeżdżą na trasie Lwów-Simferopol? jeśli tak-To jak kształtuje się cena.



Temat: Sprawa wymiany załóg w morzu
Przyloty: (Rozkład on-line)
godzina rejs przewoźnik kierunek uwagi
9:10 LO 3831 LOT WARSZAWA (WAW) WYLĄDOWAŁ
9:25 FR 2372 RYANAIR LONDYN (Stansted) Opóźniony 9:45
9:35 LO 3811 LOT WARSZAWA (WAW) WYLĄDOWAŁ
9:45 W6 362 WIZZ AIR DORTMUND (DTM) WYLĄDOWAŁ
10:15 EZY5389 EASYJET LONDYN Gatwick ROZKŁADOWO
10:20 SK 755 SAS KOPENHAGA (CPH) ROZKŁADOWO

Na rebiechowie wszystkie loty odbywaja się rozkładowo. Przy platformach pogoda piękna. Dlaczego nie ma lotów? Czyżby zła wola. Kolejny raz odbiera sie nam prawo do godnego wypoczynku. Mamy chyba dział Lotów ale "kosmicznych"



Temat: Wizzair oferuje loty po Ukrainie ;)

Mam pytanie do kogoś kto leciał połączeniem Katowice - Kijów - Symferopol Wizzairem

Przylot z katowic do kijowa jest o 18.55 a wylot z Kijowa do Symferopola o 19.35.

Czy te loty są skoordynowane w sensie czy nie ma niebezpieczeństwa, że można nie zdążyć na ten lot do Symferopola? Czy przesiadka jest bezproblemowa, czy dla bezpieczeństwa lepiej sobie zarezerwować samolot do Symferopola na drugi dzień i przenocować w Kijowie?

Dzięki z góry za praktyczną podpowiedź.


Niestety te loty nie są skorygowane. Nie ma szans bo do tego jeszcze dochodzi odprawa celno-paszportowa niestety Ukraina nie jest w Shengen . Z tym noclegiem to przesada , jak polecisz z Katowic w środę lub niedzielę to w Kijowie jesteś 23.30 , a o 6.00 odlatujesz do Simferopola. Kilka godzin na lotnisku i dalej.Takie właśnie bilety kupiłem i myślę że będzie OK.
Swoja drodą to bez sensu że choć raz w tygodniu WIZZAIR nie zrobił połączenia z normalną przesiadką , przecież na Krym leci wielu Polaków , ale z drugiej strony na lot Katowice-Kijów należy się im pochwała. Może w następnym sezonie rozkład lotów będzie bardziej przyjazny polskim miłośnikom Krymu.



Temat: [2008-04-06] Maraton w Paryżu 2008
samolot zarezerwuję z Krakowa , jak ostatnio patrzyłem nie było żadnych problemów, ale faktem jest że w innych liniach np. wizzair rozkład lotów był tylko do końca marca , lini z krakowa nie pamiętam, ale jak potrzebujesz jutro sprawdzę, a co do połączenia z lotniskiem wiem że nie ma pronlemu z autobusami itd. tylko nie mam pojęcia jak jest z połaczeniami w środku nocy ...pewnie będę musiał się na miejscu rozejrzeć



Temat: Od 17 stycznia nowa linia specjalna nr 510 z Gdyni do Portu Lotniczego w Gdańsku-Rębiechowie
"Od 17 stycznia nowa linia specjalna nr 510 z Gdyni do Portu Lotniczego w
Gdańsku-Rębiechowie
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni uprzejmie informuje, że z dniem 17
stycznia 2005 r. (poniedziałek) uruchomiona zostanie nowa linia autobusowa
nr 510 z Gdyni do Portu Lotniczego w Gdańsku-Rębiechowie.

Na linii 510 wykonywana będzie tylko jedna para kursów we wszystkie dni
tygodnia.

Odjazd z Gdyni Dw. Gł. PKP: 9.35 - przyjazd do Portu Lotniczego w
Gdańsku-Rębiechowie: 10.12
Odjazd z Portu Lotniczego Gdańsk-Rębiechowo: 11:30 - przyjazd do Gdyni Dw.
Gł. PKP: 12.08 (w czwartki odjazd: 12.05, przyjazd: 12.43)

Rozkład jazdy dopasowany jest do odlotu samolotu linii Wizz Air do Londynu.
Kurs powrotny dopasowany jest natomiast do przylotu z Londynu.

Na linii 510 obowiązuje taryfa linii specjalnej. Bilet do Portu Lotniczego
kosztuje 3,50 zł (ulgowy - 1,75 zł), natomiast za przejazd pomiędzy
Śródmieściem Gdyni a przystankiem "Myśliwska" na Karwinach, zapłacić trzeba
będzie 3,00 zł (ulgowy 1,50 zł). Na linii 510 ograniczona została liczba
grup osób uprawnionych do przejazdów bezpłatnych. "

pozdrawiam





Temat: Wyjazd do Paryża
Następne wiadomości- dzisiaj linia lotnicza Skyeuroe, podała nowe rozkłady i opłaty. Ceny są powalające , przelot w obie strony powyżej 680zł. Mam nadzieję, że za jakiś czas zjadą z tych cen.
Rozkład lotu jest dla nas dogodny, wylot w piątek- trzynastego/ sic!/ kwietnia o godz 12 z minutami z Balic i powrót 16 kwietnia w poniedziałek z Paryża- Orly o godz. ok.21.30
Przy takim rozkładzie w Paryżu mamy 3 noclegi i dwa pełne dni do zwiedzania /sobotę i poniedziałek/
www.skyeurope.com

Linie lotnicze Wizzair, odlatujące z Katowic, oferują przelot w obie strony za ok. 280 zł. Ale rozkład jest taki, możemy wylecieć w czwartek 12 kwietnia, lub w sobotę 14 kwietnia o godz 15. W Paryżu jesteśmy o 17.05. Lecąc w sobotę czy zdążymy się zarejestrować? A powrót byłby dopiero we wtorek 17 kwietnia o godz.17.35 z Paryża- Beauvais, bo w niedzielę 15.IV i w poniedz.16 .IV nie ma lotów. Wychodzi 5 noclegów i dużo czasu do zwiedzania.
www.wizzair.pl

Centralwings, Ryanair nie mają lotów do Paryża ani z Krakowa, ani też z Katowic.



Temat: ...a jakby tak taniego lota do Londynu na zakup?

Marku , jak wiele linii oferuje takie przeloty??? Centralwings, Wizzair, Easyjet, Skyeurope NIE oferują, przynajmniej z Krakowa

Nie sprawdzałem aktualnego planu lotów. Możliwe, że teraz nie jest odpowiedni sezon. Jednak wiem, ze Skyeurope i Centralwings miały taki układ lotów - nie w kazdy dzień, ale miały. Oczywiście odnosze to do Warszawy, bo ten rozkład rozpatrywałem. Jednak tu moga pojawić się dodatkowe koszty - parking dla przyjezdnych. Wyloty z W-wy były bardzo wcześnie i albo nocleg w Wa-wie, albo dojazd własnym wózkiem, ale wtedy dochodzi koszt parkingu, a to też kilkadziesiat złotych za dobę.

Ja osobiście to na lody mógłbym lecieć, ale po giwerkę ... :D



Temat: Wyjazd do Dortmundu - FAQ
Ja jadę do Katowic Polskim Expressem dzień wcześniej, a rano znajomy zawiezie mnie na lotnisko.

Nie wiadomo jeszcze w jakie dni Wizzair będzie latał z Wawy do Dortmundu w sezonie zimowym... Myślę, że nowy rozkład pojawi się w okolicach czerwca, ale najlepiej spytać się Wizzair'a...



Temat: Ile Kosztuje - Warszawa Centralna - Londyn
Przegladam dodatek sobotni do Gazety Wyborczej a w nim rozkład jazdy PKP IC
i tak mnie zaciekawiło (podali skomunikawania z pociągiem Jan Kiepura,
ciekawe czemu nie podali innych skomunikowań) ile moze kosztować bilet w
Relacji Warszawa Centralna (ewentualnie Poznań) - Londyn Waterloo. Założenia
podróży:

- bilet tam i powrót
Warszawa (Kiepura) 17:45
Bruksela 10:08
Bruksela 12:58 (EST 9133)
Londyn 14:25

Powrót
Londyn 12:34 (EST 9132)
Bruksela 16:10

Bruksela 16:44 (Kiepura)
Warszawa 8:51

Dla porównania
Autobus EUROLINES w dwie strony to 599 albo 450 zł
http://www.eurolinespolska.pl/index.php?lang=pl&temat=rozklad.php&tra...
4&kraj=Anglia&miasto[0]=KATOWICE&miasto[1]=LONDON

ale też 24 godziny w autobusie, pociąg ma o wiele lepszy komfort

AirPolonia (druga połowa sierpnia) cena ostateczna ze wszystkim T/P to
737,32 Czas lotu 2:25
WizzAir (druga połowa sierpnia) cena ostateczna T/P to 737 zł

A ile kostuje połączenie kolejowe

Pozdrawiam
DS





Temat: Od 7 maja RyanAir nie lata do Krakowa!
rezerwowe loty - konsultujcie strony przewoznikow - moglem cos przeoczyc
Rezerwowe rozwiazania

SkyEurope Bruksela - Krakow
260km do z Trewiru do Brukseli + 0km do Krakowa
do K
pn 9:40-11:45
sr, pt, nd 15:55-18:00
do B
pn 7-9:10
sr, pt, nd 13:15-15:25
wyjatek : niedziela 23.09 do K 21-23:05 do B 18:20-20:30

Wizzair Hahn-Katowice
70km+80km
pn, sr, pt, nd
do 13.07
do K 16:15-17:50
do H 14:15-15:50

od 15.07 do 30.09
do K 18:00-19:35
do H 16:00-17:35

od 1.10 do ??? (rozklad podali do konca pazdziernika)
do K 8:00-9:35
do H 6:00-7:35

Kolonia/Bonn - Katowice
180km + 70 km
do 13.07
do K
pn, sr, pt 19:10-20:45
nd 19:45-21:20
do K/B
pn, sr, pt 17:00-18:40
nd 17:35-19:15

od 15.07 do 30.09
pn, sr, pt, nd
do K 12:20-13:55
do K/B 10:10-11:50

od 1.10
do K 16:45-18:20
do K/B 14:35-16:15

GermanWings Kolonia/Bonn - Krakow
wt, cw, sob
do K 10:30-12:05
do K/B 12:45-14:25
180km+0km

RyanAir Hahn-Wroclaw
70km+260km
pn, sr, pt, nd
do W 6:15-7:50
do H 8:15-10:50

Gdy dobra promocja mozna leciec Lufthansa Krakow-Frankfurt glowny (170km do Trier)



Temat: World Tour 2006 - wyjazdy na zagraniczne koncerty
Proponuję, abyśmy w tym temacie dyskutowali tylko na temat wypadów na koncerty Maiden w innych krajach.

Na początek - kto z Was myśli o koncercie w Londynie 22 grudnia lub w Dublinie 2 dni wcześniej? Bilety dla członków FC będą w przedsprzedaży już od piątku 10 marca (Londyn) i środy 22 marca (Dublin).
Być może dzień przed/po koncercie w Earls Court odbędzie się zlot członków oficjalnego FC, na którym będzie obecny cały zespół... Zobaczymy czy do tego dojdzie.

Co do Dortmundu to jeszcze nie wiem jaki byłby koszt przejazdu autokarem choć jest to niestety dość daleko... Z Wawy jedzie się 16-17 godzin w jedną stronę. Być może taniej byłoby polecieć tanimi liniami (Wizzair lata do Dortmundu z Warszawy, Katowic i Gdańska, a Germanwing do Stuttgaru z Warszawy i Krakowa).

Co do Mediolanu i Barcelony to niestety loty do tych miast nie odbywają się codziennie więc trochę trudniej byłoby z dotarciem na miejsce i trzeba byłoby tam raczej zostać na 2-3 dni... Choć rozkład na zimę 2006/2007 nie jest jeszcze (i nieprędko będzie) znany...



Temat: pekapiarze nigdy się nie nauczą


Nikt nie kupi wagonow na dwa dni w roku. Wiesz ile kosztowal bilet
Londyn-Warszawa na Wizzair 24 grudnia kupowamy tego samego dnia ?
Jedynie 2800zł.


Czy tyś się urodził wczoraj, czy pracujesz w tym burdelu?
Wagonów brakuje przez cały rok, w piątki, niedziele, długie weekendy, w
szczycie w dni robocze, w wakacje, brakuje kibli, brakuje klas, brakuje
bezprzedziałów.  Długie weekendy są tylko świętą górą Czomolungmą
pekapiarskiej bezradności i obijactwa. Chyba jeździsz na okrągło puszką, jeśli
tego nie dostrzegasz. Albo w jedynce za zeta.
Wagony stoją na bocznicach, rdzewieją. I żadnej racjonalnej gospodarki
taborem. I żadnych pociągów typu "bis". Na PKP jest taka filozofia, że jak
jest rozkład, to jest i koniec. Najwyżej się doda jeden wagon, albo dwa. A tu
potrzeba dodatkowych pociągów. Dwóch, trzech. Patałajstwo cały czas żyje w
przweświadczeniu, że pasażer to bydło i w długie weekendy zrozumie Panów
Kolejarzy, którzy ciężko pracują. A prawda jest taka, że ludzie odpowiedzialni
za rozkłady i obiegi to jedna banda, która ma w głębokiej pogardzie pasażera.
Osobiście w takich sytuacjach sugeruję nie kupowanie biletów - i tak kontroli
nie ma. A jak wreszcie się dopchają, to od ostanio mijanej stacji.

pzdr
ws





Temat: Uwaga! Wizzair zmienil rozklad lotow z Doncaster-Poznan.
Zmieniony zostal chyba caly rozklad lotow Wizzair z Doncaster do Polski.



Temat: Wizzair z Durham
Hej!
Może ktoś wie, co się dzieje z lotami z Durham do Warszawy? Od 15 września nie ma żadnego lotu. Jeszcze dwa tygodnie temu był rozkład lotów do stycznia. Może Wizzar zlikwidował te połączenie?



Temat: Problem z WIZZAIR - czy będą latać ?
Ja tez ze znajomymi mamy zarezerwowany lot na 7.09.
Koleżanka, która chciała do nas dołączyc dzwoniła na infolinię i dowiedziała się, że będzie zmieniany rozkład lotów-stąd ta informacja na stronie wizzair.



Temat: Wspólny wyjazd na maraton zagraniczny

49 EUR jak najbardziej do zaakceptowania. Rozumiem, że przyjeżdżamy (jeśli się da) w piątek?

W opcji Wizzair piątek rano wyjazd, powrót poniedziałek wieczorem (chyba żeby zmienili rozkład lotów od kwietnia).




Temat: Wspólny wyjazd na maraton zagraniczny
Ja się wstrzymuję z biletami do czasu, jak się pojawi rozkład wizzair na kwiecień.




Temat: loty do Polski
Hobowe wiesci z rozkladu Wizzair'a. Wydaje sie, ze jest juz rozklad do polowy wrzesnia na przytlaczajaca wiekszosc polaczen. Bruksela- Wa-wa konczy sie na marcu. Moze zapomnieli ...



Temat: Quo Vadis Polferries?
Zgodziłbym się gdyby pasażerów do Szwecji przybywało ale ich zdecydowanie UBYWA.
Czy niższą ceną można przekonać niezainteresowanych Skandynawią, by się do niej przekonali nagle w październiku czy listopadzie? Czy może Warszawiak zabukowany na WizzAir'a z Wwy do Malmoe skusi się i zamiast wygodnie lecieć 1,5 godziny będzie się tłukł 7 godzin do Świnoujścia samochodem?

Co do Scandlines'u - przecież oni mają przepłynięcie które trwa 3,5 godziny czyli połowę krócej! Tam nawet nie ma sensu korzystać z kabin (nieciekawych zresztą), bo to za krótko żeby się wyspać. Jak tam pływam to sobie siedzę w restauracji, zjem coś, kompa otworzę, popracuję, poczytam książkę moment i już dopływam. Więc konkurowanie ze Scandlines'em to dopiero pomyłka!

Oczywiście większość kosztów linii to koszty stałe i z tego punktu widzenia oczywiście każdy dodatkowy dochód z pasażera to zmniejszenie straty operatora. Tyle tylko, że jeśli obniża się cenę totalnie, wyłącznie ograniczając się czasowo, to obniża się także pasażerom, którzy i tak by płynęli (np. biznesowo) i zmniejsza się świadomie zysk. Ma to sens wtedy jeśli dodatkowe dochody z nowo wygenerowanych pasażerów przewyższą stratę zysku z obniżenia cen pasażerom regularnym.

Więc nie czarujmy się - tu chodzi zwyczajnie o dobicie Polferriesu, który jednak pierwszy rzucił rękawice Unity Line (przynajmniej jeśli prześledzić kolejność pojawiania się specjalnych ofert na stronach internetowych). Swoją drogą - czy ktoś miał jakieś złudzenia że będzie inaczej? To było przecież wiadomo jak ustalono rozkład :) Polferries bez Skanii miał ostatnio spadki ilościowe po 30% na pasażerach. Ciekawe jak to wyjdzie za wrzesień. Pewnie też niewesoło. Chociaż Skania była faktycznie pusta jak płynąłem 2 tyg temu.

Jak widać Stena jest kompletnie z boku całego zamieszania choć zgadzam się, że ceny są wysokie. Jak płynąłem w sierpniu i wrześniu to nie było tanio. Ale jak się popłynie do Sztokholmu Scandinavią a wróci z Karlskrony Stena Baltica to jednak czuje się różnicę.

Z drugiej strony macie rację - co klienta obchodzi czy ktoś jest prywatny czy państwowy, czy płaci opłaty portowe czy nie, czy jest dotowany czy nie. Liczy się trasa (skąd dokąd), czas przepłynięcia, rozkład i oczywiście cena. A jak wiemy cena czyni cuda ;)

Tylko żal Polferriesu - mam bardzo sentymentalny stosunek do tej firmy i serce się kraje, że ktoś teraz ciągnie firmę na dno...



Temat: Krym 09.2009 - kilka pytań
Byłem we wrześniu br na Krymie i problemów z biletami nie miałem. Ale co ciekawe płackarów było mało ( pojedyńcze miejsca w różnych wagonach + nieciekawe miejsca ) ale cupe pod dostatkiem. Większość trasy byliśmy sami w przedziale. Oprócz pociągów ze Lwowa jest również ranny z Kovla. Są również dostępne luxy ( ok. 150 pln za łóżko ). Można jechać z przesiadką w Odessie lub Kijowie. Będąc w Simferopolu od razu kupuj bilety powrotne. Jeżeli chcesz mieć pewność 100 % co do biletów to zarezerwuj je sobie przez jedną z firm która się tym zajmuje. Oczywiście jest jeszcze wizzair.
Odnośnie trasy:
Transport jest solidnie rozbudowany ( Gigantycznie ) więc rozbijanie się taxi to ostateczność. Co ciekawe cena wzrasta jak usłyszą inny język niż ukraiński i rosyjski. Jak nie chcesz tracić czasu na przejazdy to wybierz sobie bazę ( w centrum i z niej wyjeżdżaj) . Np : Bakczysaraj , Jałta, Kafa. Przy okazji aby dostać się z Bakczysaraju do Sudaku : 3 godziny jazdy ( 1 pociąg + 2 bus ) w jedną stronę - 6 w obie. Za 1 osobę 60 hrw ( tam i powrót ) + 20 hrw wstęp do twierdzy + 2 hrw autobus miejski do twierdzy. Co do kursów marszrutek , busów poszukaj mojego tematu Rozkład jazdy - z godzinami więc będziesz mógł sobie ustalić wycieczki. Morskie pragułki w sezonie. Ja byłem po 20 wrzesnia i nic już nie pływało. A w sezonie np. za trasę : Kafa - Koktebel-Kafa 50 hrw za osobę dorosłą.

PS:
-Taxi : Bakczysaraj - Mangup - Bakczysaraj 120 hrw ( 4 osoby tam + powrót)
-Co do Ałuszty to na dłużej bym sobie darował , wg. mnie nic specjalnego. Co prawda w pobliżu twierdza Funa no i sam Ałuston ale na dłuzej to nie. Lepiej chyba wybrać Teodozję ( nu ale to moje widzi misie
- Z Jałty do Teodozji przez Sudak są oczywiście busiki mniejsze lub większe ale w podróży spędzisz kilka ładnych godzin. Więc im wcześniej pojedziesz tym dłużej posiedzisz na miejscu
- Z Simferopola do Bakczysaraju oprócz elektriczki możesz łapać (przed szlabanem ) busy jadące na Sewastopol, płacisz u kierowcy 10 hrw i wyrzuca się na rondzie w Bakczysaraju.



Temat: Nowe połączenia z EPKT

Trzy nowe linie wylecą wiosną z Pyrzowic
Tomasz Głogowski 2007-12-12, ostatnia aktualizacja 2007-12-12 20:53

Nowi tani przewoźnicy pojawią się w Pyrzowicach najprawdopodobniej od kwietnia 2008 roku, gdy wchodzi w życie nowy rozkład lotów.

Dziś z Pyrzowic, oprócz LOT-u i Lufthansy, latają trzej tani przewoźnicy: węgierski Wizz Air, polski Centralwings oraz irlandzki Ryanair. W przyszłym roku mają dołączyć do nich trzej nowi tani przewoźnicy. Negocjacje są na finiszu, pozostało ustalenie tylko ostatnich szczegółów. Do czasu podpisania umowy Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze nie chce jednak zdradzić ich nazw.

- Taki warunek postawiły same linie lotnicze. Obowiązuje nas tajemnica handlowa - mówi Cezary Orzech, rzecznik GTL-u, spółki zarządzającej portem. Wiadomo jedynie, że wśród zainteresowanych jest jedna z niemieckich linii lotniczych.

W tym roku z lotniska w Pyrzowicach skorzystało już 1 mln 910 tys. pasażerów. Plany przewidywały, że do końca 2007 roku będzą to dwa miliony pasażerów, więc do rekordu brakuje jeszcze 90 tys. Przed nami jednak najbardziej gorący czas w lotnictwie pasażerskim: święta Bożego Narodzenia. - Liczymy, że 28 lub 29 grudnia na lotnisku powitamy dwumilionowego pasażera. Jeżeli nie, to nikt nie będzie robił z tego tragedii. Z Pyrzowic i tak skorzysta o 550 tys. osób więcej niż w 2006 roku - przekonuje Orzech.

Liczby mają jednak znaczenie, bo GTL szykuje się do budowy nowego, trzeciego już terminalu pasażerskiego oraz drugiego pasa startowego. Na ten cel lotnisko ma otrzymać z unijnego funduszu Infrastruktura i Środowisko prawie 50 mln euro. Gdy dojdzie do tego wkład własny GTL-u, który nie może być mniejszy niż 50 proc. wartości inwestycji, spółka będzie miała do dyspozycji co najmniej 340 mln zł. Nowy terminal ma być gotowy za pięć lat. Gdy powstanie, lotnisko będzie zdolne przyjąć prawie dziewięć milionów pasażerów rocznie.

Kilka dni temu Pyrzowice, jako jedyne lotnisko w kraju, dostały 810 tys. euro dotacji z unijnego funduszu TEN-T. Pieniądze zostaną przeznaczone na stworzenie planów rozbudowy portu.

Wciąż pozostaje jednak pytanie, jak długo liczba pasażerów będzie rosła i czy terminale nie będą świecić pustkami - Nie ma takiego zagrożenia. Liczba pasażerów będzie rosła, bo oprócz nowych linii co roku będą pojawiać się nowe kierunki uruchamiane przez przewoźników, którzy już u nas działają - przekonuje Orzech.

W tym roku Wizz Air uruchomił 10 nowych kierunków, a Ryanair - dwa. Nie spisał się jedynie Centralwings, który nie rozbudowuje siatki połączeń z Katowic, koncentrując się raczej na lotach czarterowych. Być może zmieni się to w 2008 roku, bo należący w całości do LOT-u przewoźnik zapowiada nową strategię.

Źródło: Gazeta Wyborcza Katowice


Oby to jednak były fakty, a nie jak w przypadku Volareweb miał latać od października z EPKT, ale jednak wybrali Wrocław i Łódź. Wkrótce pewnie pojawi się info bo muszą się rozreklamować i sprzedać trochę biletów.



Temat: Lotniskowa prasówka

RYANAIR: Kolejne ograniczenia lotów
Tanie linie lotnicze Ryanair po raz kolejny ograniczają liczbę lotów z Polski. Tym razem cięcia dotkną tras do Londynu. Stracą lotniska, na których irlandzki przewoźnik nie ma konkurencji czyli Bydgoszcz, Łódź, Rzeszów i Szczecin.

Loty z tych czterech lotnisk do Londynu zostaną ograniczone przez dwa miesiące - kwiecień i maj tego roku. Ryanair ograniczy liczbę rejsów z Bydgoszczy, Łodzi i Rzeszowa do czterech tygodniowo (obecnie siedem w tygodniu). Jeszcze mniej rejsów będzie ze Szczecina. Latem irlandzka linia zapowiedziała, że po cięciach będzie wykonywać cztery loty na trasie Szczecin - Londyn Stansted. Teraz okazało się, że w kwietniu i maju liczba rejsów spadnie do dwóch tygodniowo.

Zmiany będą obowiązywały od początku kwietnia do końca maja 2009 roku. Później według informacji przewoźnika liczba rejsów wróci do stanu z sezonu zimowego 2008/2009.

Cięcia nie dotkną lotnisk, na których Ryanair nie jest jedynym przewoźnikiem oferującym trasy do Londynu. W Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu Ryanair konkuruje na tej trasie z Wizz Air, w Krakowie z easyJet i British Airways.

ROZKŁAD LOTÓW W KWIETNIU I MAJU 2009 ROKU:
Bydgoszcz - Londyn Stansted 1-3-5-7
Łódź - Londyn Stansted 1-3-5-7
Rzeszów - Londyn Stansted -2-4-67
Szczecin - Londyn Stansted --3---7

To już kolejne cięcia linii lotniczych Ryanair w letnim rozkładzie lotów. Wcześniej informowaliśmy o tym, że irlandzka linia zlikwiduje łącznie czternaście tras z Polski.

RYANAIR: Gdańsk i Katowice stracą loty do Shannon
Kolejne cięcia w letnim rozkładzie lotów Ryanair. Od 29 marca tanie linie lotnicze Ryanair likwidują połączenia z Gdańska i Katowic do Shannon. Są to następne dwie trasy, z których wycofuje się irlandzki przewoźnik.

Łącznie Ryanair zlikwiduje od sezonu letniego 14 tras z i do Polski. Najwięcej straci Szczecin - cztery połączenia. Podobnie miało być w Łodzi ale władzom lotniska udało się porozumieć z irlandzkim przewoźnikiem i zamiast czterch zlikwidowane zostaną trzy trasy (do rozkładu wróciło połączenie Łódź - Shannon). W Gdańsku Ryanair zrezygnuje z trzech połączeń. Dwa połączenia wypadną w Katowicach, a po jednym w Poznaniu i Wrocławiu.

Likwidacja lotów do Shannon ma z pewnością związek z informacją irlandzkiej linii o poważnych cięciach w tamtejszej bazie. Przewoźnik zapowiedział, że zredukuje liczbę stacjonujących w Shannon samolotów z sześciu do czterech, a liczbę tras z 30 do 25.

Shannon jest kolejnym miastem na Wyspach Brytyjskich z którego Ryanair likwiduje trasy do Polski. Cięcia dotkną też m.in. Bristolu, East Midlands i Liverpoolu.

Z ostatnich informacji wynika, że w sezonie letnim Ryanair będzie obsługiwał trzy trasy z Polski do Shannon (z Krakowa, Łodzi i Wrocławia).


Źródło: latajznami.pl
www.latajznami.pl/aktualnosci,2714,ryanair_gdansk_i_katowice_straca_loty_do_shannon.html

Tu wręcz odwrotne działanie do poprzedniego. Z miast na zlikwidowanych destynacjach operuje WizzAir do oddalonego od Shannon o 120 km Corku. A wiec przy dywersyfikacji operatorów lotniczych należy zachować różnorodność kierunków przez nich oferowanych.
Obym się jednak mylił co do pozostawienia połączenia z Shannon do czasu całkowitego przeniesienie fabryki DELLa. Obecna decyzja o pozostawieniu połączenia (nie obyło się bez bezpośrednich interwencji władz lotniska) w obliczu redukcji, jest według mnie światełkiem nadziei. Zreorganizowana siatka połączeń Ryanair, przy odpowiednim obłożeniu lotów, może przetrwać obecne perturbacje ekonomiczne wpływające również na decyzje linii lotniczych.

swistaqos dnia Nie 15:45, 22 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz



Temat: [Wrocław] Nowe połączenia lotnicze
Polskie lotniska: Wrocław nie rozwija skrzydeł

Maciej Nowaczyk 2008-10-23, ostatnia aktualizacja 2008-10-23 09:48

Do Paryża, Rzymu, Wiednia, Madrytu czy Kijowa polecisz z wielu polskich lotnisk, ale nie z Wrocławia. Przegrywamy batalię o prestiżowe połączenia z innymi miastami

Od niedzieli rusza nowy, zimowy rozkład lotów na polskich lotniskach. Z Katowic polecimy m.in. do Paryża, Rzymu, Barcelony, Brukseli, Heraklionu na Kretę, Mediolanu, Turynu, Sztokholmu, a od stycznia także do Kijowa. Kraków ma jeszcze więcej połączeń, nawet z Chicago. Z Gdańska można latać do Mediolanu, a od 27 października również do Rzymu. Podobnie w Poznaniu.

Czym może pochwalić się Wrocław? Wraz z nowym rozkładem wracają loty do Mediolanu (od grudnia) i Brukseli. Przybędą połączenia z Edynburgiem i Sztokholmem. Zniknie natomiast trasa WizzAir do Doncaster/Sheffield. Nie udało się też przekonać tanich przewoźników do otwarcia połączenia z Rzymem. Na dodatek samoloty nie będą już latać do samej Brukseli - jak oferował LOT - lecz na odległe lotnisko Charleroi (połączenie ma obsługiwać irlandzki Ryanair).

- Kolejny raz góra urodziła mysz. Władze portu szumnie zapowiadały otwarcie kilku nowych prestiżowych połączeń, ale kolejny raz skończyło się na zapowiedziach - mówi Andrzej Pawluszek z Polskiej Organizacji Turystycznej, były wicemarszałek województwa dolnośląskiego. - Bez nowych inwestycji, budowy terminalu, parkingu, stacji kolejowej, poszerzenia dróg do lotniska z roku na rok będzie coraz gorzej. Już teraz lotnisko jest totalnie zablokowane. Jeśli nowy terminal nie zostanie szybko wybudowany, grozi nam paraliż. Trudno więc się dziwić liniom, że omijają Wrocław i wolą chociażby katowickie Pyrzowice, gdzie drugi terminal jest już otwarty.

Pawluszek zwraca również uwagę na zmonopolizowanie wrocławskiego lotniska przez tanich przewoźników: - Zdecydowaną większość lotów na zachód Europy obsługuje Ryanair. Wrocław może stać się zakładnikiem jednego irlandzkiego przewoźnika. A to odbije się na cenach biletów.

Jan Korsak, prezes Polskiej Izby Turystyki: - Bez wielu tanich linii Wrocław ogromnie straci turystycznie, ale i biznesowo. Już teraz jest dużo trudniej dostać się do niego niż do innych polskich miast.

Na kiepską ofertę wrocławskiego portu lotniczego skarżą się również nasi Czytelnicy. Napisała do nas osoba mieszkająca w Anglii, ale robiąca biznes we Wrocławiu: "Latałem co tydzień z Gatwick do Wrocławia liniami Centralwings. Najpierw zawiesili to połączenie, a potem zupełnie Centralwings przestał latać. Następnie DirectFly, ale również te loty szybko zostały zawieszone. Koszty połączenia LOT-u przez Warszawę są astronomiczne. Przez ostatnich sześć miesięcy latałem więc co tydzień z Doncaster/Sheffield, ale i to połączenie zawieszono".

Dariusz Kuś, prezes wrocławskiego portu, przekonuje, że nie przegrywamy rywalizacji z innymi miastami: - W samym październiku otwieramy trzy nowe połączenia. To fakt, nie udało się nam obronić Rzymu, ale obsługiwał go Centralwings, który zrezygnował z lotów regularnych w całym kraju. Odpadło również Doncaster/Sheffield, ale rachunek mamy na plus, otwieramy na zimę więcej połączeń, niż zawieszamy. Ruszyły też prace przy budowie nowego terminalu.

Wrocławski port do końca września odprawił ponad 1 mln 165 tys. pasażerów, o 19 proc. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751 ... zydel.html



Temat: Rozmowa o nowych połączeniach
Za gazetą wyborczą (meteo- to cytowany artytkuł) - nowy prezio sobie pogadał.

Łódź kusi linie lotnicze i czeka na nowe połączenia
Piotr Anuszczyk

2007-02-06

Mimo stałej rozbudowy lotniska przewoźnicy nie ogłaszają nowych połączeń z Łodzi. Zarząd portu zapewnia jednak, że już niedługo rozkład lotów z naszego miasta się powiększy
Piotr Anuszczyk: Jak zdobywa się nowe połączenia?

Wojciech Łaszkiewicz*: Linie lotnicze nie zgłaszają się do nas same, to my szukamy chętnych do latania z Łodzi wśród działających na rynku europejskim kilkudziesięciu przewoźników. Jesteśmy otwarci na każdą propozycję. Jeśli okaże się, że kolejne linie chcą latać na Wyspy Brytyjskie, które mamy już w ofercie, to przyjmiemy je z otwartymi ramionami, choć konkurowanie z Ryanairem na tym kierunku może się okazać bardzo trudne.

Co jest naszym atutem w ściąganiu przewoźników?

- Oferujemy tanią i bardzo punktualną obsługę. Co więcej, mamy jeszcze sporo atrakcyjnych slotów, czyli okienek czasowych na start i lądowanie. Chcemy też zachęcać linie tańszymi cenami paliwa lotniczego. Myślimy o budowie własnej bazy paliwowej. Wtedy nie będziemy skazani na korzystanie z drogich usług firmy Petrolot, obecnego dostawcy paliwa.

Skoro mamy tyle zalet i wydłużony pas, to dlaczego w tym roku rozkład lotów nie wzbogacił się o żadne nowości?

- Niestety, poza zaletami mamy też pewne wady. Przede wszystkim nadal mamy opinię młodego lotniska. A jeśli jakiejś firmie interes dobrze idzie w Krakowie czy Gdańsku, to woli tam skierować kolejne samoloty niż wchodzić na nowe lotnisko. Tym bardziej że przewoźnikom coraz częściej brakuje nowych maszyn i załóg.

Obecnie trwa koniunktura na tanie latanie i lotniska rosną jak na drożdżach. Jeśli zostaniemy w tyle, to czy łódzkie lotnisko za pięć lat nie zniknie z mapy?

- Na szczęście to niemożliwe. Wiem, że oczekiwania są duże, ale lotnisko w Krakowie na swoją pozycję pracowało 30 lat, wrocławskie 15, a u nas ruch zaczął się nieco ponad rok temu. Losy lotniska są też ściśle powiązane z rozwojem samej Łodzi. Linie lotnicze dzięki takim inwestycjom jak budowa fabryki Della coraz przychylniej się nam przyglądają. Bo duża firma zawsze generuje spory ruch, również w przelotach.

To na jakie nowe połączenia możemy liczyć? Czy wyznaczono Panu jakiś konkretny cel?

- Moim priorytetem na ten rok jest otworzenie trzech nowych połączeń dla Łodzi. Najbardziej zaawansowane rozmowy dotyczą połączenia między Łodzią a Frankfurtem lub Monachium. Nie odpuszczamy też tematu połączeń ze Wschodem. W zeszłym tygodniu dostaliśmy ofertę od tamtejszej linii AeroSvit. Natychmiast na nią odpowiedzieliśmy i czekamy na dalszą współpracę. Jednak z uwagi na to, że Ukraina jest poza UE, w grę wchodzą na razie tylko czartery.

* Wojciech Łaszkiewicz, wiceprezes lotniska ds. nowych połączeń

Nowe połączenia w Polsce (ogłoszone w styczniu):

- Wizz Air: Katowice - Bruksela (Charleroi), Katowice - Londyn (Stansted), Katowice - Malmö,

- LOT: Rzeszów - Nowy Jork

- Lufthansa z trzech do czterech dziennie Kraków - Monachium

Połączenia z Łodzi:

Dublin

Londyn (Stansted)

Nottingham

Shannon

Warszawa (Okęcie)

Wkrótce: Paryż (Beauvais) i Rzym (Ciampino)





 Menu
 : Strona Główna
 : Wizz air-rozkład
 : wizzair.rozklad jazdy
 : wizzar-bagaz podręczny
 : wizzar.oferta bilety
 : Władysławowo Wędkarstwo
 : Wkład do szuflady CD
 : WKU Kraków
 : wizualizacje wnamp
 : Wiwa polskla
 : witchen Galanteria
 : Władcy Móch 25
 : wiza tymczasowa
 : Witold Kołodziejski
 : włącznik ar-95142 Warszawa
 : Władysław Szafer
  • janowiec nad wisla noclegi
  • sarah michelle gellar clip
  • euroset 8052Fs
  • ares milan maya czyli black red white 648
  • narodna;banka;slovenska
  • real music na kom
  • Jak pisa prac dyplomow
  • www pup chrzanow
  • kruche z jablkami
  •  . : : .
    Powered by Wordpress | Designed by Elegant WPT